Un Ghiveci Obez

bine. 

sunt bine. 

fac bine fiindca am promis sa fac bine iar eu ma tin de cuvant. 

am promis in fata a 11 ochi albastrii cerulean sa fac o fapta buna pe zi oricat de mica ar fi ea . astfel consiliul alter-egourilor mele a convenit sa plaseze chiar alaturi de masina-de-tocat-ganduri-rele (tii minte masina de tocat carne , manuala, a bunicii tale? a mea e rosie si toaca ganduri rele de 3 ori pe zi) ghiveciul-faptelor-bune. o sa scriu de acum inainte bilete pentru fiecare fapta buna din fiecare zi pe care ghiveciul le va infuleca mandru.

si cum sunt si mai multe obiecte in camera , eu cresc din mic in mare de fiecare data , daca mai inainte ma stateam in nori , acum ma ascund dupa luna. si cum sunt atat de mare am nevoie de ajutoare , de asistentii mei robotici care,  "in-prizati" mie , mananca pentru mine , citesc pentru mine , beau pentru mine , au grija sa nu uit de intalniri , sa-mi schimb becurile , imi sterg praful si inca mai cate imposibil de enumerat. dar toti au cazut de acord ca ar trebui sa le mai fac si singur , sa ma mai gandesc si la mine fiindca prea stau bine in hamacul meu de frunze. si au dreptate.
si astfel se incheie un nou capitol. urmeaza o schimbare,acum ca vine primavara. 

pana la urma nu e vorba de a face mai bine , ci a face mai multe. imi promit sa cresc un ghiveci obez.




consiliul alter-egourilor - consiliul celor ce se schimba precum niste posturi de radio .

masina-de-tocat-ganduri-rele - tii minte masina de tocat carne , manuala, a bunicii tale? a mea e rosie si toaca ganduri rele de 3 ori pe zi

0 Response to "Un Ghiveci Obez"

Trimiteți un comentariu