Norii sunt de portelan

sunt intr-unul din momentele in care pielea mea de scortisoara uscata e mancata de 99 de cutite argintii pentru unt. razuie si razuie sistematic si intr-un ritm pe care timpanele mele pretentioase l-ar considera iritant si de prost gust. e un cosmar de dupa-amiaza care apare din cand in cand , sacaitor de adevarat. 


norii sunt de portelan si au fost intotdeauna locul meu preferat la "v-ati ascunselea" .albe ceainice deformate , refuzate chiar si de la rebuturi , plang ori de cate ori isi aduc aminte de copilaria lor. fara trompete si manere , mai degraba introvertiti , norii isi petrec scurta viata tragand cu ochiul in vietile micilor oameni de mai jos. 


dau nas in nas din ce in ce mai des cu gradinari rai. nu , nu tot gradinarii sunt buni. gradinarii rai imprastie seminte de buruieni-mentale care iti strica gradina cu greu ingrijita si ordonata. gandurile rele rasar ca buruienile dupa plansetele norilor si ma indispun , ma obosesc si imi mananca toate plantatiile de Floarea Chefului. 


ne-am trezit intr-o lume deja intoarsa cu capul in jos. uitete pe cer si spune-ti ce vezi? stelele nuu, ele au cazut demult , si sunt peste tot in jurul tau . intr-un "v-ati ascunselea" continuu ma uit de pe un nor la stelele orasului mai colorate si mai vesele ca cele vechi, desi mai zgarcite si ofticoase.  clepsidra e intoarsa invers, dar acolo sus pe nor , timpul nu curge. 




0 Response to "Norii sunt de portelan"

Trimiteți un comentariu