Timpul se opreste pe hartie


timpul se opreste pe hartie . fac asta fiindca vreau sa ramana ceva in urma mea , fiindca imi place , imi place sa fac lumea mai frumoasa chiar daca acum tot ce imi iese de sub mana sunt un fel de abominatii negre pe alb. minciuni care imita realitatea , dar eu vreau... vreau sa fiu cel care face minciunile sa fie realitate. pana una alta am sa le las sa traiasca , si pe minciuni si pe abominatii fiindca ele or sa creasca mari o sa stea in lumina becurilor intr-o galerie de arte. galerie care poate sa fie foarte bine si debaraua sau beciul cuiva, multumit sunt ca au ramas purtate de timp. 


mana si creionul valseaza pe hartie ghidate de ochi si intre pauze malefica guma de sters vaporizeaza tot ce a muncit creionul. rivalitatea e degeaba intre ei cand ochiul stie ca la sfarsit de zi ei sunt sarea si piperul meniului sau , meniu care o sa il savureze si alte perechi de ochi ... doar daca are noroc. meniuri peste meniuri umplu dulapuri pana cand , ei bine pana cand cad. si cad cateodata in cosul de gunoi toate abominatiile si minciunile , si se pierd. 


 si cand vad ca mi-a iesit bine se arata emotia care vrea sa arat bucata de hartie oricui prind pe strada si ma abtin. totusi atunci cand o arat cuiva care nu imi spune cat de extraordinar e lucrata bucata de hartie , tot ce spune e in asa fel spus incat reactia mea e "ce idiot, da` are dreptate..." iar hartia nu poate sa fie decat murdara cu carbune. 


si pe hartie minciunile cele mai bune sunt adevar in ochii tai.


Zgomot de fond: Antimatter-A portrait of a young man as an artist

0 Response to "Timpul se opreste pe hartie"

Trimiteți un comentariu