Scenariu 3 Tigari cu plumb.

Cadru: doua balcoane intr-un bloc din Bucuresti incinse de soarele de August. unul din ele, cel din dreapta, are geamurile tapetate cu folie de aluminiu


Un barbat uscat ,incaruntind ,  chelind , cu mustata si totusi neras de ceva vreme iese pe usa balconului din stanga lasand un scartait in urma sa.


Ganduri : "ce caldura. Ia sa vedem ... eh , mai am 4 si gata pachetu`."


Scoate o bricheta rosie din buzunar , isi aprinde tigara , sta rezemat de balconul neinchis.


Mieunat.


Vorbe:"Pleaca ma` ca ti-am dat mai inainte de mancare"


Mieunat.


Vorbe:"Pleaca ma`, n-auzi!?"


Barbatul uscat ia pisica si ii da drumul jos de pe marginea balconului.


"Firar`a naibii de pisic`. Trantor amarat. Hilar prostesc si prostesc de hilar , nu stie ca toti fac la fel , nu toti ca el ... toti ca mine . Ce frumos era inainte ... cand eram prin facultate si ziceam ca "maine" o sa fiu cu Pulitzer-u` pe raft deasupra teancurilor de carti cu numele meu cu litere albe si mari scris pe ele. Acolo unde sta azi televizoru`. Azi iar m-au sunat aia de la redactie sa le scriu nu-stiu-ce  articol despre inflatie , de parca eu as fi analist economic, nici macar econom , si zice`ca "Nu conteaza... scrie articolu` ca vedem dup`aia" . Eeeh trantori ignoranti si amarati. Azi am programarea...?"


Tuseste grav si scuipa peste balustrada. Trage ultimul fum , arunca mucul de tigara.
Mucul de tigara cade langa amestecul de saliva si sange de pe trotuar.
.

0 Response to "Scenariu 3 Tigari cu plumb."

Trimiteți un comentariu