2 zile de fericire cu 25 de lei .







2 zile de fericire cu 25 de lei .  o carte  pe care am platit-o fara sa o rasfoiesc fiindca imi placea titlul  a ajuns undeva in capul listei mele de "carti care imi spun ca realitatea e un televizor si fiecare dintre noi e un canal" . deobicei intru in librarii si rasfoiesc . Acolo dau peste canale cu fictiune , pline de desene animate , documentare , filme cu incasari de milioane sau total necunoscute , biografii. si tot deobicei ma opresc la jurnale . reality-show-uri pe care le studiez din scoarta in scoarta si inghit fiecare litera cu ochii. dar despre carti avem timp sa mai vorbim.






 ce mi-am dat seama este ca gandesc incet. nu mi-am dat-o eu seama , cat mi-a dat-o cartea. gandesc chiar foarte incet, atat de incet, incat mi se spune ca sunt "aerian" . adevarul e ca visele mele dorm noaptea si se trezesc abia dimineata si incep sa ma bantuie ca niste stafii care ma prind in cele din urma de umeri si trag si trag pana... pana nu mai simt pamantul. si , ei bine... poate chiar sunt aerian. cum mi-am dat seama ca gandesc incet? citesc incet. parca adun fiecare litera cu penseta si o aranjez inapoi in minte , dar pana ajung sa termin fraza deja ma invadeaza intrebarile. langa mine tin un borcanel in care arunc toate intelesurile pe care le dau frazei asa cum pictorul isi spala pensula ... si apoi de la capat. dar asta e un subiect de discutie (monolog?) pentru alta data. 


  pe tot parcursul scurtei vieti de pana acum, am trait in episoade. "Euri" din ce in ce mai mari si nu neaparat mai bune dar sigur diferite pe care le-am lasat in urma si le tin acum doar ca niste trofee , de decor , pe unul din rafturile din mintea mea.asta poate fiindca gandul meu schiopateaza sau e doar lenes astfel genericul de sfarsit al fiecarui episod e cel putin bizar si imi provoaca uneori chiar piele de gaina : Eu-l de acum sta cu degetul pe jugulara Eu-lui de atunci luandu-i pulsul care e tot mai rar, si mai rar, si mai rar... pana se opreste. Sunt intr-un episod mai lung acum, poate e chiar un film intreg, poate ca cine se uita la seriale TV intelege ce simt eu acum cand spun ca abia astept sa vad ce se intampla in episodul urmator. Va urma...

0 Response to "2 zile de fericire cu 25 de lei ."

Trimiteți un comentariu